מחפשים תוכנה לעיצוב בתלת-מימד? הנה כמה תוכנות למתחילים ומקצוענים. כולן בחינם.

עיצוב בתלת-מימד

עיצוב בתלת-מימד הוא תהליך של שימוש בתוכנה כדי ליצור אובייקט תלת מימדי או צורה. האובייקט שנוצר נקרא מודל תלת-מימד ומודלים תלת-ממדיים אלה משמשים במגוון תעשיות.
רישיון להשתמש בתוכנות התלת-מימד הפופולריות ביותר כיום בשוק לא בא בזול. למרבה המזל, יש חבורה של קריאייטיבים נדיבים ברחבי העולם שאוהבים לשתף את הכלים שהם יצרו, כמו גם כמה חברות המציעות גרסאות חינם של כלים בתשלום. כדי לחסוך לכם זמן ומאמץ, ריכזנו את התוכנות החינמיות הטובות ביותר בשוק, לגזור ולשמור

SCULPTRIS

אם אמנות פיסול דיגיטלי מעניינת אותכם, שווה לבדוק את התוכנה 3D Sculptris, מבית Pixologic. מושלמת עבור כל רמות המיומנות, התוכנה היא נקודת התחלה מצוינת עבור משתמשים מתחילים ואמנים מנוסים.

Sculptris מבוססת על ZBrush של Pixologic, אחת התוכנות הנפוצות ביותר בשימוש לפיסול דיגיטלי בשוק של היום. לכן, כאשר אתם מוכנים לעבור לשלב הבא של פירוט ודיוק, מיומנויות שרכשתם ב Sculptris ניתן יהיה לתרגם ישירות ל-ZBrush.

לחץ כאן להורדת scuiptris

blender

אם אתה רצינים לגבי 3D אבל נאבקים כדי להרשות לעצמכם תוכנה, אז יש לכם מזל. בלנדר היא תוכנה חופשית בקוד פתוח שזמינה עבור כל מערכות ההפעלה הגדולות. בלנדר הוא כלי הקוד הפתוח הגדול ביותר עבור יצירת תלת-מימד. היצרנים שלה כל הזמן עובדים על הפיתוח שלה, והיא כוללת אפשרויות רבות כמו מרקמים, אנימציה, וטיוח.

לחץ כאן להורדת blender



SketchUp

היא אחת מתוכנות העיצוב הטובות ביותר בשוק. זמינה בשתי גרסאות אחת חינמית ואחת בתשלום, SketchUp משמשת לתחומים רבים כמו: משחקי וידאו, עיצוב פנים, אדריכלות והנדסת מכונות. לחברה יש ספריית קוד פתוח שבה משתמשים יכולים לשתף פעולה לתרום ולשתף מודלים.

לחץ כאן להורדת sketchup

Netfabb

היא תוכנה שמגיעה עם כמה תכונות נחמדות, בעזרת התוכנה אתם יכולים לנתח, לתקן ולערוך קבצי STL לפני שאתם מגיעים לשלב החיתוך.

בעבר Netfabb היה ידוע בתור Netfabb Basic. עכשיו, במקום להוריד את Netfabb Basic כמוצר נפרד, כל שעליכם לעשות הוא להוריד את Netfab Premium המגיע בחינם ֿלמשך 30 הימים הראשונים,

עם תום תקופת הניסיון, התוכנה תמשיך לפעול עם אותה פונקציונליות שהיתה בעבר Netfabb Basic.

לחץ כאן להורדת Netfabb


Scan the code
דילוג לתוכן